BLWonderland

Rólam

2021. augusztus 26. 17:12 - Shizou Shu

Sziasztok, Licsi vagyok!

Egyetemi éveimet taposom, habár egy kis szünetet tartok most, fordító szeretnék lenni egy kiadónál. Évek óta írok, régebben vezettem véleményező blogot, de azt otthagytam és teljesen az írásnak szenteltem az életem. Jelenleg egy dark fantasyt írok, mellette pedig elkezdtem manhwákat fordítani.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://blwonderland.blog.hu/api/trackback/id/tr7816671650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása